lördag 20 februari 2010

Petrified in Pink

...ojojoj vad jag gillar deras saker, Petrified in Pink alltså. Tittade in för länge sedan, men glömde sedan bort. Kan ni förstå hur jag kan ha glömt denna sida? Inte jag heller! De har helt ljuvliga små adressetiketter/förslutare, perfekt till inbjudningskorten, tackkorten, julkorten mm. De har även många fina kort, anteckningsblock och posters. Har i min förundran över allt fint ej beställt ännu, kan ju inte bestämma mig (eller begränsa mig kanske det heter). Ett kort har jag dock redan på väggen som jag hittade i affären Sallys bazar vid redbergsplatsen. Mer från petrified in pink kommer att hamna i mina ägor... mer inom detta område kommer komma i någon av mina bloggar i framtiden. Var så säker!

Foto: AnnaJanson

1 kommentar:

  1. Jag har ganska nyligen hittat den butiken och är i valet och kvalet om jag ska beställa en stor "ceep calm"-poster. Mja, vi får se....

    Ha en fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera