fredag 19 februari 2010

Fjärilar

Fjärilar går att hitta lite här och var bland mode och design just nu. Jag tycker det är lovely och att det ger en längtan till kommande varmare tider. Fjärilar är en fascinerande insekt och kan vara allt från riktigt ful till otroligt vacker. Den för även tankar till lätta och glada minnen och framtidsdrömmar för mig. För visst ser livet lätt ut för en vacker fjäril på en sommar äng!? Här kommer några saker som väcker ha begär hos mig för tillfället;

Mateus vår och sommar nyhet med tallrikar, fat och en skål med fjärilar på är ett verkligen vill ha för mig. På Esprit har jag hittat både en fin färgglad sjal med fjärilar på samt en söt tunika/blus med fjärilar broderade runt halsen. Efter en titt i nätbutiken Julias vita drömmar växer ett ha begär efter den vita söta koppen med fat med en fjäril på.

Sedan om inte dessa fyra fina saker räcker med fjärilar på så kan jag tipsa om att Rädda Barnen nu rear ut ett fint anteckningsblock med fjärilar på. Nu gäller det bara att fundera ut hur en student som jag ska motivera dessa köp =). Några förslag?

1 kommentar:

  1. Hej Anna

    Tack för snälla ord om min blogg. Det är så roligt att hela tiden hitta nya sidor där man kan titta på vackra bilder och få en massa tips. Va roligt att läsa att du går en VUB. Jag är också sugen men har svårt att välja. Arbetar på en akutmottagning och skulle därför vilja gå en akutvub men det finns ju inte. Kanske anestesi, då får man en bra bredd. Skulle vara kul att få höra lite om ditt pluggande.
    Du har också 2 jätte fina bloggar.

    Kram karro

    SvaraRadera