tisdag 9 februari 2010

Inslagningspapper och små kartonger

Det blev en snabb sväng på Indiska idag. Härligt med alla färger, speciellt alla fina kuddar! Blev dock ingen kudde, mem lite fint inslagningsmaterial. Tycker mycket om att göra fina paket och när jag hittar lite fint papper åker det ofta med. Pappret på rullen är vitt i bakgrunden med mönstrade elefanter på, 55x76cm. De små askarna/kartongerna ser ungefär ut som småkartonger man får till CD-skivor när man köper dem. Allt gick på 40kr, inte så farligt tycker jag. Eller vad tycker ni? Är det värt att lägga lite extra pengar på sinlagsning material för att få en fin paket?

Foto: AnnaJanson

5 kommentarer:

  1. Jag tycker det är värt det. Det är både roligt att ge och få paket osm ser lite extra inslagna ut.
    Snyggt papper och kartonger och ett mycket bra pris!

    SvaraRadera
  2. Absolut... paketen är en del av presenten. Fast alla uppskattar inte det. Så jag brukar välja vilka som ska få extra fina paket. De som bara sliter upp pappret får "vanliga"..-

    Ps.. kan du lägga till att man kan kommentera med websida som id. ingen av identiterna som finns passar för mig. Och det finns säket andra också...

    hälsningar: http://www.candygirl.nu

    SvaraRadera
  3. Har inte riktigt koll på hur man kan kommentera =). Har ändrat till "samtliga" nu så hoppas att det blir bättre för dig m fl.

    SvaraRadera
  4. ser helt underbart ut! Hoppas på att hinna till Indiska på lunchen!!
    /ylva

    SvaraRadera
  5. jag har köpt detta papper nu, stort tack för tipset, älskar verkligen det här pappret. Köpte även ljuvliga fjärilar på tråd.

    SvaraRadera